آموزش برنامه نویسی به زبان ++C

این وبلاگ جهت آموزش برنامه نویسی به زبان ++C برای دانش آموزان دبیرستان فرزانگان ایجاد شده است.
شنبه, ۲۷ خرداد ۱۳۹۱، ۱۱:۰۰ ب.ظ

دریافت نرم افزار DevC و CodeBlocks

برای دریافت به ادامه مطلب بروید

 

 

فایل نرم افزار ++DevC رو میتونید از این قسمت دانلود کنید.

حجم فایل : 9 مگابایت

فرمت فایل: rar.

 

زیپ فایل رو باز کنید و نرم افزار رو نصب کنید.

به زودی یه پست برای آموزش تصویری نصب برنامه میذارم.

 

فایل زیر هم فقط installation هست و می تونید اونو از این قسمت دانلود کنید.

حجم فایل: 600 بایت

فرمت فایل: txt.

 

برنامه ی CodeBlocks رو هم از   این آدرس جدید  بگیرید. 

حجم فایل: 48 مگابایت

فرمت فایل: exe.


برای کار با کد بلاکس، توی مراحل ساخت پروژه اون قسمت که اسم پروژه رو می نویسید زیرش باید آدرس پروژه رو هم وارد کنید. یادتون نره. 

برای ساخت پروژه در برنامه های کلاس از یکی از دو نوع ctalk console یاctalk graphics استفاده کنید. 



نوشته شده توسط سارا نازاری
ساخت وبلاگ در بلاگ بیان، رسانه متخصصان و اهل قلم

آموزش برنامه نویسی به زبان ++C

این وبلاگ جهت آموزش برنامه نویسی به زبان ++C برای دانش آموزان دبیرستان فرزانگان ایجاد شده است.

دریافت نرم افزار DevC و CodeBlocks

شنبه, ۲۷ خرداد ۱۳۹۱، ۱۱:۰۰ ب.ظ

برای دریافت به ادامه مطلب بروید

 

 

فایل نرم افزار ++DevC رو میتونید از این قسمت دانلود کنید.

حجم فایل : 9 مگابایت

فرمت فایل: rar.

 

زیپ فایل رو باز کنید و نرم افزار رو نصب کنید.

به زودی یه پست برای آموزش تصویری نصب برنامه میذارم.

 

فایل زیر هم فقط installation هست و می تونید اونو از این قسمت دانلود کنید.

حجم فایل: 600 بایت

فرمت فایل: txt.

 

برنامه ی CodeBlocks رو هم از   این آدرس جدید  بگیرید. 

حجم فایل: 48 مگابایت

فرمت فایل: exe.


برای کار با کد بلاکس، توی مراحل ساخت پروژه اون قسمت که اسم پروژه رو می نویسید زیرش باید آدرس پروژه رو هم وارد کنید. یادتون نره. 

برای ساخت پروژه در برنامه های کلاس از یکی از دو نوع ctalk console یاctalk graphics استفاده کنید. 

موافقین ۰ مخالفین ۰ ۹۱/۰۳/۲۷
سارا نازاری

نظرات  (۲۵)

۲۸ دی ۹۱ ، ۱۲:۴۰ دانش آموز سال اول

سلام من هر کاری که شما گفتید انجام دادم ولی وقتی F9 میزنم تا برنامه انجانم بشه بهم اینخطارو میده:Oops:cannotcreatfile

میشه بگید باید چی کار کنم

این برنامه برای من اصلا دانلود نمیشه!

نگار جان با windows8

این برنامه دانلود نمیشه اگه windows8

داری باید7 نصب کنی!!!!!!!امیدوارم موفق شیD:

وااااای خانم کاشکی میشد سی دیش کنید بهمون بدید بخدا دارم میمیرم من با dial-up اومدم دانلود کنم الان چشمام سرخ شده از بس به مانیتور نگاه کردم تا بعد دوساعت یه درصد بره بالاتر...!
asan run nemishe

۰۶ اسفند ۹۱ ، ۱۹:۳۳ دانش اموز سال اول
سلام...راستش من دقیقا همین برنامه رو توی فلشم داشتم اما شما گفتید از اینجا دانلود کنم تا بتونم باهاش کار کنم ولی من الان این کارو کردم بازم برنامه توش اجرا نمیشه...من یادمه شما گفتید یک قسمت از برنامه رو باید توی دو قسمت از کامپیوتر کپی کنیم.میخواستم بدونم کجا؟ 
پاسخ:
برو این مطلب رو بخون


سلام...خانم نازاری پس این آموزش تصویری چی شد؟سال تموم شد ولی گرافیک من هنوز که هنوزه error میده!

پاسخ:
والاه این آموزش تصویری یه سال و نیمه توی وبلاگ هستش. حالا شما سر کلاس خواب بودی الله  اعلم!
اینم لینکش برای ادعای من!
آموزش تصویری

سلام. خسته نباشید.

برنامه ی من هیچ اشکالی نداره. لینکر ها هم سالم سالم هستن. تنها مشکل من اینه که از قرار معلوم لینکر ها رو نمیفهمه :-؟؟

خطایی که میده اینه :   cannot find -lbgi

میشه کمکم کنید؟ :(

پاسخ:
lbgi copy nashode tuye lib

age in moshkel ro bar taraf kardi o bazam error dad az aval proje besaz


قضیه را خودم حل کردم.
پاسخ:
ok

سلام. من یه سوال دارم : فقط دانلود برنامه رو ویندوز8 دچار مشکل میشه یا نصب و اجرا هم مشکل دارن؟

پاسخ:
download moshkeli nadare. file be surate zip hastesh. bayad extractesh koni

من ویندوز7 دارم برنامه را دانلود کردم اما برنامه به صورت صفحه سفید می آید باید چه کارکنم
خانم نازاری تروخدا کمک....من برنامه رو دانلود کردم...ولی باز نمیشد دوستم گف باید وین رر داشته باشی اونم دانلود کردم وبرنامه رو همونجوری که گفتید نسب کردم...برنامه روی دسکتاپم اومد ولی وقتی میخوام پروجکت بسازم ارور میده...سورس فایلو میسازه ولی پروجکتو نه....من چیکارکنم؟؟؟؟؟
پاسخ:
codeblocks ro download kon. az in site mishe dl kard: www.ctalk.ir
سلام خانم نازاری
کامپیوتر من به هیچ وجه compile نمیکنه چه کار کنم برنامه های گرافیکم رو نوشتم یاسمن هم میدونه ولی شما قراره فردا برنامه ها رو ببینید من ندارم چه کار کنم؟ تازه چند بار هم برنامه رو از اول نصب کردم.
پاسخ:
نگران نباش. فردا با هم تمرینها رو میبینیم ... 
vaaaay khanoom Nazari...az shanse bade man barname ye Dev C++ kar nemikone :((
hatta barname haei ke ghablan ejra mikardO ejra nemikone....


پاسخ:
عزیزم از کدبلاکس استفاده کن که تو پست دریافت نرم افزار فایلشو گذاشتم... 
سلام خانم نازاری من هر چی codeblocks یا devC++ رو میزنم اصن صفحه باز نمیشه که دانلود کنم اونایی هم که دانلود کردم اصن برنامه رو اجرا نمیکنه ارور هارو هم براتون ایمیل کردم !من چیکار کنم به نظرتون؟
 
پاسخ:
احتمالا تنظیمات browser کامپیوترت مشکل داره ... از یه کامپیوتر دیگه دانلود کن یا از کسی کمک بگیر. 
فقط میتونم بگم خیلی خیلی ممنونم!
منcodeblocksرو نصب کردم ولی run نمیکنه!!!!!!!!!!!چیکار کنم؟؟؟؟؟
bebkhshid chetory mishe chan ta sheklo harekat dada tory k tamoom nashan asan?
ی سوال استادمون داده نمیتونم برنامشو بنویسم لطقا هرکی میتونه کمک کنه فک کنه واس خودش یا داداششه تا 2شنبه وقت دارم ندمش ترم رفتم....

سوال:
برنامه ای بنویسید ک شماره دانشجویی و معدل20دانشجو رااز ورودی خوانده و شماره ی دانشجویی(4رقمی)و معدل دانشچوهایه اول تا سوم را نشان دهد ...


واقعا ممنونم ج بدید 
ایدی لاینمم
Ali.mirzaei19کسی تونست اونجا ج بده 


حاظرم براش انتگرال بحلم حتی...
علی اقا این سوال وااااقعا اسونه!!

کد بلاکسم ران نمیشههههههه!!!!!!
پاسخ:
لینکش رو درست کردم! 
سلام ببخشید من فکر می کنم آدرس کتابخونه ها تو کامپیوتر من فرق می کنه میشه بگین آدرس رو از کجا بفهمم؟
۱۲ مهر ۹۴ ، ۱۴:۴۲ محمد حسین امینی
با سلام اون آدرسی که دادین دقیقا با لینک یکیه!!
جل الخالق خوب چرا لقمه رو دور سر میچرخونید
سلام من این برنامه رو نصب کردم ولی تو قسمت نیو پروجکت چرا کنسول اپلیکیشن نداره؟؟؟؟؟
من تو کنسول کار میکنم به جای اون چی باید بزنم؟؟ خواهش میکنم زوود جواب بدین 
۲۲ ارديبهشت ۹۵ ، ۱۳:۱۱ علی بیت غانمی
سلام
میشه فیلم آموزشی نصب کتابخانه گرافیک در  dev5.6.3  قرار بدهید من تا حالا نتونستم آن را نصب کنم و کار گرافیکی انجام بدهم.

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی