آموزش برنامه نویسی به زبان ++C

این وبلاگ جهت آموزش برنامه نویسی به زبان ++C برای دانش آموزان دبیرستان فرزانگان ایجاد شده است.
شنبه, ۱۳ دی ۱۳۹۳، ۰۹:۲۷ ق.ظ

چند نکته

سلام. 


چند تا نکته رو میخواستم بگم: 

1- من برای مدتی نمیتونم وبلاگ رو آپدیت کنم. شاید در آینده این کار رو ادامه بدم و مطالب پیچیده تری از برنامه نویسی رو به وبلاگ اضافه کنم. 

2- لطفا اگر در مورد مطلبی سوالی دارید اول خوب ویلاگ رو بگردید بعد سوال بپرسید. خیلی وقتها جواب سوالها واضحه و توی وبلاگ جلوی چشمتونه. 

3- اگر جواب سوالتون توی وبلاگ نبود و بازم مشکلی داشتید من میتونم توی زمان آزادم صرفا به شما کمک فکری کنم و نه بیشتر. 

4- لطفا لطفا لطفا از من برنامه ی سوال هاتون ( که اکثرا هم گذاشتید برای دقیقه نود) و پروژه هاتون رو نخواهید. بهتره بیشتر تلاش کنید و کمتر دنبال جواب آماده باشید. 

5- به هیچ وجه به کسی ایمیل نمیزنم. حتی اگه استادتون قرار باشه فردا ازتون جواب رو تحویل بگیره. 

6- در آخر هم بگم که نظرات باز هستند و اگر دوست داشتید میتونید از سایر افرادی که به وبلاگ سر میزنند سوالتون رو بپرسید. ( طیق آماری که از وبلاگ دارم بازدید کننده های زیادی داره) 





نوشته شده توسط سارا نازاری
ساخت وبلاگ در بلاگ بیان، رسانه متخصصان و اهل قلم

آموزش برنامه نویسی به زبان ++C

این وبلاگ جهت آموزش برنامه نویسی به زبان ++C برای دانش آموزان دبیرستان فرزانگان ایجاد شده است.

چند نکته

شنبه, ۱۳ دی ۱۳۹۳، ۰۹:۲۷ ق.ظ

سلام. 


چند تا نکته رو میخواستم بگم: 

1- من برای مدتی نمیتونم وبلاگ رو آپدیت کنم. شاید در آینده این کار رو ادامه بدم و مطالب پیچیده تری از برنامه نویسی رو به وبلاگ اضافه کنم. 

2- لطفا اگر در مورد مطلبی سوالی دارید اول خوب ویلاگ رو بگردید بعد سوال بپرسید. خیلی وقتها جواب سوالها واضحه و توی وبلاگ جلوی چشمتونه. 

3- اگر جواب سوالتون توی وبلاگ نبود و بازم مشکلی داشتید من میتونم توی زمان آزادم صرفا به شما کمک فکری کنم و نه بیشتر. 

4- لطفا لطفا لطفا از من برنامه ی سوال هاتون ( که اکثرا هم گذاشتید برای دقیقه نود) و پروژه هاتون رو نخواهید. بهتره بیشتر تلاش کنید و کمتر دنبال جواب آماده باشید. 

5- به هیچ وجه به کسی ایمیل نمیزنم. حتی اگه استادتون قرار باشه فردا ازتون جواب رو تحویل بگیره. 

6- در آخر هم بگم که نظرات باز هستند و اگر دوست داشتید میتونید از سایر افرادی که به وبلاگ سر میزنند سوالتون رو بپرسید. ( طیق آماری که از وبلاگ دارم بازدید کننده های زیادی داره) 



موافقین ۰ مخالفین ۰ ۹۳/۱۰/۱۳
سارا نازاری

نظرات  (۹)

۱۷ دی ۹۳ ، ۲۰:۰۰ برنامه نویس وب
سلام 

عالی بود 

موفق باشی
سلام ببخشید میخواستم بپرسم چجوری میتونم یه دونات(دایره توخالی) تو محیط گرافیک بکشم؟ هیچ جا نمی تونم  پیدا کنم وقتی هم دوتا  دایره میکشم دایره بزرگه اگه طرح داشته باشه روی  دایره کوچیکه رو میپوشونه ممنون میشم کمکم کنید.
سلام.ببخشید میشه سایتی که یه زبان برنامه نویسی والگوریتم واینا (حرفه ای)یاد بده وتمرین هم داشته باشه  معرفی کنید.ممنون از سایت خوبتون من دانشجو هستم ولی هنوز از سایتتون استفاده میکنم
سلام.من که تازه با وب شما اشنا شدم,شما نمیتونید به وبتون سر بزنید.اما ارزو میکنم هر جا هستید موفق باشید.
۱۱ آبان ۹۵ ، ۰۹:۲۱ نگار خلیلی
روزا میرن و شبا میان .یحتمل دیگه به این وب سر نمیزنین

کلی دلم براتون تنگ شده خانوم نازاری عزیزم

سلام

 

امروز 18 فروردین 99 و هنوز از بازگشت سارا خبری نیست...

 

چقدر خانه هایی که خاک گرفته اند، بوی دلتنگی میدهند...💔

برای یاد گیری آرایه از کجا باید شروع کنم ؟

مهندس کجایی پس

چه حسه عجیبیه!

انگاری اومدم توی خونه ای که خیلی وقته فراموش شده...!

 

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی